Tubis Bebeklerimiz uyumuyor diyorlar, büyük sebeplerden biri de bu :/ Çok sıcakladıkları için uyuyamıyorlar. Doktorum her zaman der, terleyeceğine az üşüsün diye. Hem hasta olmaz hem de rahat uyur. Ki hepimiz öyleyiz, serin ortamda daha raht uyuyoruz. Bizim ev 22 derece şuan, kızım ince pijamalarla ve çorapsız. Mışıl mışıl uyuyor 🤷🏻♀️