Kızlar 2 tane sorum var
1.soru: yogurtlari birkereden cam kavanozda mayalayip kapağını kapatsam hergun birtane kavanozu açıp tattirsam olurmu yoksa hergun ertesi gün için tazze tazemi mayalamam gerekli
2.sorum: mayaladigim yoğurt cam kavanozda tutmuyor plastikte tutuyor neden olabilir acaba bebeğime plastik kovada mayalamak istemiyorum camda tutması için napmam lazim