Stahaberra biz bebeğin ritmine bıraktık açıkçası. Kendisi artık kundaktan çıkmayı istediğini belli edince bıraktık. Yoksa uzmanlar 4. Aydan itibaren kundaklamayın diyorlardı ama bizimkisi kundağı seviyordu biz de onu dinlemeyi tercih ettik. Bebeğiniz isteklerini anlatır size, ona göre hareket edebilirsiniz.