İyi günler bebeğim 44 günlük şimdiye kadar bir iki defa kundakladım ellerini dışarı çıkarmaya çalışıyor ve gazı olduğu için ellerini ayaklarını çok kullanmakta. Siz kundaklıyor musunuz ben sadede battaniyesi var onunla örtüyorum. Doğru mu yapıyorum yanlış mı