Kesinlikle göğüs kalkanı öneriyorum siz bir tarafı emzirirken diğer tarafa koyun içinde doluyor ve her zaman yanınızdan bir bardak bulundurun diğer memeye geçerken onu koyun bardağın üzerine boşalsın emzirme bitince bir süre daha dursun göğsünüzde sonra çıkartıp yıkarsınız uzun süre takılı kalması da sağlıklı değil
ben suan öyle yapıyorum ilk başlar süt fazla oluyor tabi maşallah
Geceleri de emzirme sütyeninin içine pamuklu bez koyuyorum gece Kalkan’la uyunmuyor çünkü