Nnn düzene girmesi, bebeğinize yetecek kadar gelmesi için dua ettikten sonra niye isyan olsun ki 🙂 belki de tazyikli geliyodur süt bir anda ağzına ondan çok dolup yutamıyodur. Bize hemşireler göğsünüzü baş parmak ve işaret parmağınızla tutun diye öğretti ama geçen gün buradaki arkadaşların birkaç posttaki yorumundan öğrendim ki sütü tazyikli gelen annelerin göğsünü makas şeklinde tutması gerekiyormuş. O tutuş şekli sütün akış hızını azaltıyormuş bir de öyle deneyin. Bebeğiniz daha rahat içer. Kalanı yine sağarsınız. Ama akma konusunda göğüs pedi kesin çözüm. Lansinoh’ u öneririm