Bahar_ ben o kadar beklemedim iki tane göz damlası damlattılar bize uyuşsun ve göz bebeği büyüsün diye on beş dk ara ile kontrol edip odaya aldılar yatırdılar gözüne kafasında doktorun ışık var ondan rahatsız oluyorlar benim kızım baya ağladı bende onunla birlikte ağladım insan dayanamıyor miniğini öyle gördüğünde sonra kaşık gibi bi alet var yanındaki damarlara bakıyorlar çok şükür bizimki geçti ben seyrettim içeri girdim ne yaptıklarını görmem gerekiyor dedim beş dk sürmedi ama çok şükür geçtik darısı sizin başınıza ins bol dua ettim o ağladıkça ama geçti çok şükür ❣️