Bahar_ bir ay oldu ben yaptıralı bence siz bi götürün derim hem içiniz rahat etmiş olur üç ayını beklemeyin erken teşhis iyidir bi sıkıntı varsa bana yaptılar rop istiyorum dedim biraz sıkıntılı geçiyor direk göz doktoruna gidin o yapıyo ben özelde yaptırmıştım öyle gitmiştim devlette nasıl bilmiyorum