TospikOglusum Aysenes tatlım atak haftasında olabilir çok yüksek ihtimalle .bence bı bak bakalım.atak haftasında mi?
cottoncandy Benim kızım da 3 aylık olduğundan beri meme reddi yapmaya başladı. Uykuluyken emzirmeye çalışıyorum. Çişli bezleri bile dolu dolu olmuyor artık. 3 buçuk aylık şu an. Yalnız değilsiniz.
TospikOglusum Aysenes atak dönemlerinde meme,mama reddi,sürekli kucak isteği,uyku geriliği,sürekli huysuz haller,uykuya geçerken ve uyanırken ağlama gibi şeyler çoğu bebek yasiyo maaleseff🙈
Aysenes TospikOglusum evet atak haftasında onların olduğunu biliyordum ama mama yememe isteği olduğunu bilmiyordum ben sanıyordum daha çok yemek istiyorlar benimki ters tepti sanmıştım meger herkesinki öyleymiş🤦♀️😁
as_cn tiniminimom ayy bunu duyunca çok rahatladim inanir misin kızım 3.aya girdiginden beri çok şaşırtıyor beni uykular azaldı huysuzluk uyumak istememe az mama içme. 3.ay harika bir giriş yapti bizde
tiniminimom as_cn çok normal çünkü 4 ay atağı çok zor oluyor hatta sonraki ataklar 4.ayın yanında pire anlamıyorsunuuz bile 🥰
cottoncandy Aysenes Hiç sormayın ya her emzirme teşebbüsümde acaba emecek mi diye içim içimi yiyor. Ama çok da ısrar etmemeye çalışıyorum iyice soğumasın diye. 😔
FerhatSima123 Aysenes benim oğlum da 3 buçuk aylık 90 cc mama veriyorum içmiyor bitirmiyor bile bu aralar. Resmen 5 saat falan geçiyor aradan yinede zorla içiyor.(emzirmiyorum mama veriyorum sadece memeyi bıraktı çoktandır.) 🙄😢
Aysenes FerhatSima123 Aynen ben burada okuyorum çocuğum 2 saate 120 cc içiyor yazıyorlar benimki 3saate 100cc anca zor içiyor Çok üzülüyordum demek çoğu kişinin ki öyleymiş😒
TospikOglusum Aysenes bu atak ne kim4.ay atagi 35gun süren en uzun ataklardan biri moral bozmk istememde simdi atak bişey değil hemen gecer
Prensessliya Aysenes keşke benimki 3 4 saatte o kadar içse onu bile içmiyor artık ne yapacağımı şaşırdım uyusunda uykusunda yedireyim diye gözünün içine bakıyorum o zaman bile 60 CV zor içiriyorum hAtta bazen 30 bile içmiyor zaten 2,5 kilo doğdu iyice gelişimi geri kalacak böyle olursa 🤦🏽♀️
Aysenes arimbalim_248 prosyneo ne İçin canım ben aptamil omneo kullanıyorum gaz için Bir de kolik bebekler için🙄
Asya0114 Aysenes bende de öyle şırıngayla sıkıyorum ağzına ama içine 3-4 damla zeytinyağ koyduğum zaman lıkır lıkır içiyor onuda 2 güne bi koyabiliyorum . O yüzden şırıngaya devam sadece gece kendi içiyor
Aysenes Asya0114 Şırınga ile hiç denemedim aslında bakalım böyle devam ederse ben de başka şeyler deneyeceğim artık🙄
Aysenes Aslannalp evet resmen dalga geçiyolar biberonu Ağzında Eviriyo çeviriyor geveliyor bir şeyler yapıyor ama içmek istemiyor🤦♀️
arimbalim_248 Aysenes proysneo da gazlı ve alerjik benekler için probyorik açısından zenginleştirilöiş bir mama fakat tadı acı oldgndan içmek istemiyor acaba nasıl tatlandırabilirim
Aysenes arimbalim_248 Benim çocuk doktorum da bana süt alerjisi maması önerdi o dün aldık İnşallah içer dedim ama tüm mamayı geri kustu tadını hiç beğenmedi midesi bulandı bir de tatlandırmak için bilmiyorum ne yapabilirsin burada okumuştum vanilya falan diye ama ne kadar doğru bilmiyorum doktoruna sor istersen😐