KeremEfem ___sonbahar___ bende prima premium care kullaniuorum tasma asla yapmadi .Fakat sabaha kadar süre de uzun geliyo bazen aliyorum ben cok dolmussa
KeremEfem Ef24 bende o zmanlar degistiriyordum uyandırıp emzirmek icin iyi oluyor fakat şimdi 2 ay 21 günlük olduk kendi zaten emmek icin uyaniyor ve uykusu da hafifledi ,☺️
Cennet-Kokulum KeremEfem ben değiştirmiyorum yatarken bağlıyorum ne zaman uyanırsa o zaman değiştiriyorum bence sizde dokunmayın uykusu bölünmesin günah
serebro KeremEfem hayır uyku öncesi rutini olarak son kez altını alıyorum sudocrem sürüyorum sabah da kalktığımız da hemen altını alıyorum. Tam dolu oluyor bez
Htckync KeremEfem eger kaka yapmazsa sakın değiştirmeyin bisey olmuyo uykulari bölünüyo SONRA uyumuyolar ben gic değiştirmedim iki cocugumdada hicte pişik olmadilar çok şükür 🤗
Beybiko-2020 KeremEfem 2,5 aylığız önceden 2,3 kere değiştirirdim çünkü büyük tuvaletini yapardı her emzirmeden sonra, artık 1 kere filan değiştiriyorum gene yapıyor çünkü öyle yatarsa içim rahat etmez. Genelde hiç bozulmuyor uykusu dalıyor hemen çok şükür.
BuketBudak KeremEfem benim oğlum 5,5 aylık. Doğduğundan beri 2 saatte bir mama yediriyordum. 3 aydan sonra 3 saatte bir mama veriyorum her mamadan sonra altını değiştiriyorum hiç bekletmem.
SevcanDenizKorkmaz KeremEfem ben yatmadan önce degistiriyorum sabaha kadar kaka yapmadığı sürece açmam altını. normalde 4 numara bez kullanıyorum ama gece hem bezi hemen dolmasın hemde rahat uyusun bez sıkıştırmasın diye 5 numara kullanıyorum. Biz kadınlar regl olduğumuzda gece ayrı gündüz ayrı ped kullanırız ya o hesap 🤗