Ozgosmn dün çıktım ilk defa evet ters bağlamam gerekti o yüzden mecburen ön koltuğa bağladım yüzünü görmek için. Önce annemlere gittim 20 dk sürdü ordan eşimin annesine gittim o da 1 saat sürdü başlarda ağlar gibi oldu ama sonra ikisinde de uyudu. Tabii ön koltuğa bağlamam hata ama yüzünü görmezsem panik yaparım diye düşündüm. Arabaya alışınca artık arka koltuğa bağlamaya başlıcam bide sanırım aynalar varmış e bebekte falan onlardan alıcam