Yenianne0606 bebegim 7 aylık. Bende 2.Ay aşısına giderken başladım yanlız çıkmaya. Bi ara kızım pusete koymayıp kucağında tutuyordu. O aralar pusette durmak istemedi .ama tekrar alıştırdık, kısa mesafe de gitsek koyarak .Ben yanıma alıyorum ama arkada durmuyor .ters şekilde bağlıyorum puseti öne, beni izliyor .şarki sesi açıyoruz, birlikte şarkı söylüyoruz falan , şuan sıkıntı çıkarmıyor. Yakında pusete sığmayacak, asıl sıkıntı ozaman olacak bence .oto koltuğu da öne koyamam🥴