Çok geçmiş olsun Bebeğim 3aylık oldu ve 3aydır göğsüm hem çatlak hem yara hiçbir krem yağ jel geçirmedi ama genel cerrahiye gittim o bana BACTROBAN 2 Pomad ve tahinin üzerinde biriken yağı sürmemi söyledi 3aydır geçmeyen yaralarım çok iyi duruma geldi tahin sayesinde emzirirken hissetmiyorum bile artık bide süt sağma makinen varsa 1 2 hafta sağıp ver ben öyle yaptım geçti allahım şükürler olsun