Dmlks Mrvdmrsbs belki en az 7 8 çeşit krem kullanmışımdır hiç biri ise yaramadı hametan ve garmastan pomat 2 gün de acısını ağrısını yok etti. Bazen yine sızlama falan oluyor hemen garmastan sürüyorum hiç bişey kalmıyor
AsafAli Mrvdmrsbs parmak ucuyla az sık acır ama emin ol geçmezse daha çok acır sütle ov ve bunu geçene kadar hep yap , bana hiç bir krem yaramadı sütüm yaradı
Esma1290 Mrvdmrsbs 4 aydır savaş veriyor um inan ki bı turlu düzelmek bilmedi . Pomat kullandım sonra gümüş kapak kullandım hafifledi. Ve hala gümüş kapak kullanıyorum 😔 sürekli. Allah yardımcın olsun canım. Çok çektim ben coooooook
Pnr22 Eger yeni doğum yaptıysanız geçmiş olsun o göğüs ucu yaraları uzun zaman sonra iyilesiyo ben ne surduysem geçmedi tek çarem uçları yumuşak tutmakti tabi en başta doğru emzirmek ben yanlış emzirdim
Pnr22 Esma1290 inanın benim.kadar çeken yok şükür 4,5 aylık oldu kızım bu zamana göğüs te böyle acı görmedim hiç bildiğiniz göğüs uçlarım yoktu sanki etim yenmiş gibiydi yarısı yoktu Doktorlar bile şok oluyodu ama hata bendeydi yanlış emzirmisim
Mrvdmrsbs Esma1290 bende çok çekecek gibiyim gümüş kapak kullandm halada kullanıyrm ama pek bi faydası olmadı
ArtHistory Mrvdmrsbs kesinlikle hakiki soğuk sıkım kantoronyağı kullanın, 1 ay 5 günlük bebeğim var ilk hafta sürdüm ve 3 günde düzeltti. Medicalpark hastanelerinin yayınladığı makale dahi var googleden bulabilirsiniz.
Pnr22 Esma1290 Çok şükür eskisi gibi değil goyus ucumda renk değişti ama yinede olsun emzirme asistanı yardımıyla doğru emzirme pozisyonları denedim ve de göğüs uçlarımi yumuşak tuttum streç sariyordum sütümü sürdüm çok şükür geçti gitti
AsafAli Mrvdmrsbs rica ederim, sürekli nemli olsun canım sertleşmesine fırsat verme kabuk bağlarsa yaralar hafif tırnakla soy tekrar sütle ovala geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻
Pnr22 Mrvdmrsbs ah ah çok geçmiş olsun bebeğiniz sadece ucu almamalı kahverengi komple ağza almalı zamanla uçlar iglesir
Esma1290 Mrvdmrsbs ilk başlarda olmuyor zaten bı 15 gün sonra görmeye başlarsın faydasını. Sütün içinde kaldıkça yumuşatıyor ucunu ama tabi tamamen gecmio acını hafifletiyor en azından
Ozgosmn Mrvdmrsbs sudocrem iyi gelir 👍🏼Gümüş kapağınız varsa kesinlikle kullanın bende çok işe yaramıştı. Geçmiş olsun.
Ozlemefe38 Ozgosmn Mrvdmrsbs gogsunde catlak vars aciklik yani kaniyo diyorsun ayva cekirdeginden jel yap sur ve gümüş kapagi kapat faydasini görürsün insallah bende ise yaradi vidyolari var jel yapmak icin