Mom62636362 Chonsan evet benimkiler birisi yoğunbakımdan çıktığında 1880di, ilk iki gün benim yanımda 100 gr kaybetti, hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim, travma oldu bende, o yüzden hala 3 günde bir tartıyorum, kilolarından emin olmak için
Chonsan Mom62636362 Annelik işte evlat sevgisi gerçekten başka bişey Rabbım evlatlarımıza sağlık sihhat versin inşallah 🥰
_yaseminturann Chonsan ya çok geçmiş olsun rabbim şifa versin inşAllah tez zamanda kavusursunuz o kadar zorki🙏🏻
eymenveuras Chonsan sizi çok iyi anlıyorum ama bebişinizin haftası çok güzel o yüzden bi kaç gün sabredin çok uzun süre kalıcağını sanmıyorum. ♥️
pikacuu Chonsan 37 haftalık doğdu. Boynuna kordon dolandı acil sezeryana aldılar nefes alamadığı için 7 gün kaldı şükür şuan 4 19 oldu. Sende sabret üzülme. Rabbim şifa versin inşallah 🙏 dualarım seninle kuzummm
Poncik Tubaa00 emme refleksi yok ondan emzik vermişler mi bize emzik verdiler güçlendi ben evde devam ettim 8 aylik halada emiyor
Tubaa00 Poncik canım 3 haftadır emziğe başladı her gittiğimde küvözde emziği bende veriyorum ağzına çok da güzel emiyor emme refleksi varmış yani ve hemşirelerde emmek istiyor kandıramıyoruz emzikle de biberonu denediğimizde de yoruluyor vermiyoruz diyorlar anlamıyorum artık kafam durdu gerçekten 🤷🏼♀️
almila37 Chonsan 10gun kaldı kızım canim ama o 10gun 10yil gibi geldi.Ameliyatliyim sezeryan dogum yaptim hastneye kizimi emzirmeye gidiorum trafikte sıkıştık hastnden aradilr kizini emzirmen lazim acıkti ağlio seni beklio die yemin ederim taksiden inip koşa koşa gttim o hastne merdivenlrini çift çift ciktim hemşireler sen manyak msn bu dikislerle nasil koştun hic acimadi mi canin dediler.Acisa nolur o aciyi hisseden kim ki evladim açkn o anı hic unutamıyorum simdi iki bucuk yaşında kızım gozumden sakiniyorum çoğu gece aklima geliyor ağlayark yatiorm hâlâ
Chonsan almila37 corona dan dolayı ne emzirme var ne görüş var iyice psikolojimi bozuyor böyle olmasıda
Papatyaseverr Chonsan evet kuzum cok zor ama geçecek sabret sen bol bol sütünü getir hızlı toparlasın ben artık ağlayarak eve dönerdim versinler artık diye 😞 sizin bebeğiniz neden küvezde yatıyor