Chonsan bebeklerimden birisi 14 gün, diğeri 21 gün yoğunbakımdaki kuvözde kaldı, ardından anne uyum servisindeki kuvöze geçtiler, 25 günün sonunda taburcu olduk. Prematüre doğdular, ciğerleri tam gelişmemişti ve emme refleksleri henüz yoktu. Birkaç gün oksijen aldılar, ve kilo artışı sağlanana kadar tutuldular yoğunbakımda. Emme refleksleri gelişmeye başladığında da anne uyum servisine geçtik işte. Bebeklerimden birisi 21 gün kaldı demiştim, o ağır bir enfeksiyon geçirdi 1 haftalıkken, o yüzden orada daha uzun kaldı diğerine oranla. Merak etme kuzum, o günler öyle bir geçiyor ki hayret ediceksin, bak benimkiler neredeyse 4 aylık oldular, fotoğraflarına bakıp bakıp inanamıyorum. Çok zor günlerdi ama geçti gitti ve bitti. Rabbim geçmez gün vermesin yeterki