Prens_annesii Gizemsydr Allahım şifa versin evlatlarımıza nasıl canları yanıyor kim bilir keşke acılarını paylaşabilsek keşke bizim canımız acısa 😞😞
EMINARDAM Prens_annesii aşı yaparken ne yapmanız gerektiğini anlatmadilar mi genelde olur ateş tedirgin olmayın birşey olmaz inşallah
Prens_annesii EMINARDAM çok sağolun biz iyiyiz çok şükür düştü ateşi inşallah tekrarlamaz bide ben gribim eşim grip nasıl çocuğu koruyacağız bilmiyorum 😞
Miracc2420 Prens_annesii ateş dürücü fitiller var onlar çok iyi geliyo ama daha bebeğiniz küçük yan etkisi olurmu bilemem doktorunuza ya da eczacınıza danışın öyle kullanın kullanmak istiyosanız.
EMINARDAM Prens_annesii emzirirken ilgilenirken maske takabilirsiniz bol bol sıvı alın geçer insallh hemen
Prens_annesii hunilimomm daha iyi kuzum ateşi yok çok şükür ama ben hasta oldum grip boğaz ağrısı halsizlik 😞😞
Pinarx07 Prens_annesii https://www.yeniakit.com.tr/haber/asilar-ile-ilgili-korkunc-gercekler-120601.html bu yazilari gordukten sonra bnde yaptiramadm.daha asisini kizimin korkuyorum asi reddimi versem diyorum cocuklarimizi zehirliyorlar bnce bu kadar kucuk bebeklere bi kerede o kadar cok asi fazla degilmi yazik gunah ya Allah korusun cocuklarimizi nasil bi dunyadayiz guvenim kalmadi artik rant saglaniyor asilardan para icin hepsi
Prens_annesii hunilimomm çok korkuyorum zaten inşallah düşündüğüm şey değildir çocukla çok zor olur 😞
hunilimomm Prens_annesii yok insalah değildir emzirirken felan maske tak bol nane limon çorba felan iç terle atlat insalah grip felandir
Prens_annesii hunilimomm inşallah canım bir haftadır naneli limon içiyorum olacağımı anlamıştım şimdi daha ilerledi ateşim düşmüyor ama üşüyorum