Prens_annesii Kızlar bebeğim bugün aşı oldu akşamdan beri ateşi var uyuyamıyo ağlıyo ıhılıyo ateş düşürücü verdim şimdi ne zaman etki eder ne yapmalıyım lütfen yardım edin 😞
hunilimomm Prens_annesii ateşi kaç canım üzerini ince tut olmadı bi duş aldır ılık en az 4 veya 6 saat sonra tekrar ateş düşürücü verebilirsin hangi ilacı kullanıyorsun
Pamukkiz Prens_annesii düşmezse fitil verebilirsiniz ben evde böyle acil durumlar için hemen etki etsin diye fitil de yazdrmıştım doktora. Panik yapmayın şurupta etki eder yarım saate. Gecmiş olsun umarım hemen iyileşir yavrunuz 🤲🏻
Cnsnhr Prens_annesii calpol verdiysen yarım saatte etki eder 6 saat geçince tekrar verebilirsin, 38 i geçmezse çok endişelenme. Geçerse çeyrek fitil ver
Gizemsydr Prens_annesii benimkide bugun oldu aynı huzursuz uyumuyor doktor ateş yapar 37.5 üzerine geçerse ver dedi Su an ateşi yok ama huysuz
hunilimomm Prens_annesii olmadı fitil verebilirsin en son ihtimal canım evet asiyi unuttum duş alamıyoruz bezle felan silebilirsin belki
Prens_annesii 36.3 dü sonra 37.8 oldu sonra 38 e çıktı öğlende vermiştim ilacını şimdi tekrar verdim bi çay kaşığı verdim titriyor o üşüyo ama ateşi var üzerini çıkarttım kısa kollu zıbını var
Kbrnr Bizde dün olduk calpol verdiyseniz 1 saate düşer zıbınla dursun düştükten sonra giydirin eğer hala düşmezse ılık bezi eklem yerlerine koyarsınız
hunilimomm Prens_annesii tekrar kontrol edin en erken 4 saat sonra düşmezse bir kaşık calpol tekrar verin çok geçmiş olsun
Prens_annesii Emel15122018 amin canım emerken bile ıhılıyo canı açıyor yavrumun uykuya dalamıyor ağlayarak uyanıyor şifa niyetine lütfen bi Fatiha okur musunuz anneler oğlumun adı Ali asaf
Prens_annesii Cnsnhr biraz önce 38.2 di ateşi birazdan yine bakıcam inşallah düşer şuan biraz ateşi var
Prens_annesii Gizemsydr Allahım şifa versin evlatlarımıza nasıl canları yanıyor kim bilir keşke acılarını paylaşabilsek keşke bizim canımız acısa 😞😞