Aminenur06 bebeğim 10 aylık 3 yıllık evliyim. Evlendiğim de 60 62 kiloydum boyum 1.66.aradan 8 ay gecti ben 76 yı gördüm neyse 2inci yıl oldu hamile kaldım 74 kiloydum. Doğuma girdim 82 ile neyse ki çok almadım çok korkmuştum üzülmüştüm oğlum da 3500 doğdu. Şimdi 10 aylık oldu bebeğim ben 10 ay önce doğum yaptım kilom 64.. İnanamadım hem biraz dikkat ettim hem fazla fazla su içtim hem sürekli emzirdim. Az ve sık yedim. V e oğlum hareketlendikçe gitti kilolar şimdi hedef koydum 60 olmak için dikkat edeceğim.. Pelinin çayı var onu önerdiler o da baya iyi geldi istersek yaparız bol şans