Alpaybus Blablas ilk gün 38,5 a kadar çıkmıştı calpol verdim düştü. Kulağında da iltihap varmış o da ateş yapar dedi doktor. Hepsi üst üste geldi malesef.
Mrv-_- Alpaybus hayır burada bir anne yazmıştı, inşallah hiçbirimizin de ihtiyacı olmaz basit bi şekilde atlatır kurtuluruz
Seymataylan Alpaybus canım ben ağrım varkende içmedim kolay kolay daynamıcam bir ağrım olursa öyle ilaç içerim
Laylaylaylaylom Alpaybus ilaç kullanmiyorsan kesinlikle emzir tedbirini alarak senden antikor alır çocuk hemde
Nadiss Alpaybus covid oldugumda oğlum 4 aylıktı ilaçta kullanmadım emzirdim ama oğlumda bi sıkıntı yoktu ama sağlık görevlileri bebekte ateş falan da olsa emzirin bebegın direncini yükseltir demişti ilaç kullanmayın dedi emziriyosanız diye