Kızlar bugün testim pozitif çıktı malesef. 7 aylık oğlum var muhtemelen ona da bulaştı ateşi var çünkü. Şu an üçüncü gündeyim, hafif atlatıyorum, ilaçları kullanmayıp emzirmeye devam etsem olur mu. Ama bu sefer de ağırlaşırım diye korkuyorum. Var mı böyle yapan, varsa bilgilendirebilir mi😔