Rezzan Emirin_Annesi10 bende kullandım faydasını gördüm fırında yüksek derece çok az ısıtıyodum ben yakmayacak şekilde
Epifenomen-gkc Emirin_Annesi10 sürekli çevire çevire 4 5 dk ısıtıyorum ama alttaki arkadaş ütü basıyormuş o daha mantıklı imiş 😌