Emirin_Annesi10 Gaz ile başımız belada. Şimdide bu kemeri aldım alıp memnun kalan varmı? Birde mikrodalgam yok fırında ısıtsam zararı olur mu kaç derecede ısıtmalıyım?
Samsunn5561 Emirin_Annesi10 Biz cok kullandik, benim mikrodalgam olmadigi icin tavada kisik atesde isitiyordum, cok cok faydasini gordum
Epifenomen-gkc Emirin_Annesi10 %100 fayda sağlamasa da baya rahatlatıyor bebeğimi ben tavada ısıtıyorun
DeniZzZzbrn Emirin_Annesi10 hiç faydasını görmedim valla onun yerine sıcak havlu koyup masaj yapmıştım. Herkeste farklı olabilir tabi. Denemekte fayda var 🌸
ogan Emirin_Annesi10 inanılmaz faydasını gördüm, gaz sancılarımız bitti, ütüyle de ısıtabilirsiniz 1 dk
Emirin_Annesi10 ogan sıcaklığı ne kdr gidiyo cnm ya brz önce fırında denedim çabuk soğudu sanki. Aşırı ısıtmadm çocugu yakmasn diye ama
ogan Emirin_Annesi10 çok sıcak olmayacak zaten, mikroda ısıttığımda da 1 dk çok ısınmıyor. Ilıktan bile bi tık soğuk diyebilirim. Ama bıdıklara faydalı oluyor o azcık sıcaklık bile. Taktıktan sonra ağlaması kesiliyor ve alttan pıt pıt gazlar çıkıyor biz de.
Epifenomen-gkc Emirin_Annesi10 sürekli çevire çevire 4 5 dk ısıtıyorum ama alttaki arkadaş ütü basıyormuş o daha mantıklı imiş 😌
dmlklc Emirin_Annesi10 ben mikrodalgada 45sn ısıtıyodum ıyı geliyodu ısısı . kızım pırtlatmayı onunla öğrendi hala banyodan sonra koyarım biz çok memnun kaldık.