Tugkaninannesi bende 3 saatte bir sagip o sekilde besliyorum gece zaten emmeye kalkiyor 2-3 defa ama bu ara cok huysuz 10 gundur uyku haram uyumayinca sütte biraz azaldi biraz mamayla destekliyorum arada o ne kadar uyursa o kadar meme emiyor iyice unuttu cok üzülüyorum