Ipekbocegi Merhabalar anneler sutunu sagip verenlere bir sorum olacak biz meme reddi yasiyoruz yaklasik 2 aydir sagarak veriyorum sadece uykuluyken emiyor normalde geceleri hep emiyordu ama 2 gundur gece de almiyor gunduzde almiyor napicagimi sasirdim sizler gece napıyorsunuz onceden sagip isitiyomusunuz iki gecedir mecbur sagiyorum cok agliyor tutmuyor memeyi ben sagarken de 10-15 dk geciyor iyice uykusu açılıyor cildirmak uzereyim artik :(
Canemir Ipekbocegi Ipekbocegi canım çıldırma bende aynı durumdayım zorla tutuyo bebek 3 aylık 2 aydın sağarak veriyorum mama destekli gece mama veriyorum gündüz dolaba stokladım bazen beslenmesine yakın sağıyorum veriyorum bazende buzluktan çıkarıp çözülmesini bekliyorum sütüm az olduğu için yarım saatten fazla zaman alıyor sağmam
Deren Ipekbocegi ilk 10 gün bende sağıyordum tamamını ememediği için mastit olmayayım diye ama ben oda ısısında bekletiyordum yanlış hatırlamıyorsam 6-7 saat oda ısısında bekleyebiliyordu bebeğime vermeden öncede biberonu sıcak suyun içine koyup sütü ılıtıp öyle veriyordum hiç bir sıkıntı da yaşamadım 😊
Berken Ipekbocegi benim oğlumda bu şekilde bıraktı emmeyi biberon daha rahatlarına geliyor kendilerini yormuyolar memeyle
Ipekbocegi Glyykt aminm cok sagol canim cok zor hemde arada gunduzde gecede olsa uykuluyken emiyordu simdi hic emmiyor
Ipekbocegi Canemir ben de beslenmesine yakin sagiyorum biz 5 ayliga yakiniz bilac haftadir sutlu pirinçli mama veriyorum geceleri ama 2 gecedir gece de emmiyor gece oturup sagiyorum dis mi cikartiyor Acaba cok ta huzursuz uykuya zor daliyor
Ipekbocegi Deren ben genelde acikmasina yakin sagip veriyorum zaten sicak oluyor ama gece onceden sagdigim sutu uykusu acikmadan nasil isitcam bilmiyorum sutu sicak tutmanin yolu var mi acaba
Dncjms Deren buzdolabı dışında 3 saat maksimum tutuluyor sağlık ocağındaki ebe de öyle söyledi her yerde de öyle okudum. 6-7 saat çok uzun bir süre aman dikkat edin!
Ipekbocegi Alinsu benim sutumde iste suan sadece onu karsiliyor bazi gunler yetmiyor iste mama veriyorum oyle oldugunda da sagmak maalesef bebegin emmesi gibi olmuyor
Ipekbocegi Berken tukendim zaten gece emiyordu onu da iki gecedir birakti napcam bilmiyorum gece cok zor oluyor
Ipekbocegi EzgiDuru oyle yaptigimda oluyor ama gece iste isit et derken iyice iykusu açılıyor ve geri uyumasi 1 saatten fazla suruyor
ElanurSahin Merhaba hanımlar bizde normalde mama + meme ile gidiyorduk 3 aydır ama şu son 3 gündür meme reddi yaşıyoruz ve bunu birden bire yaptı oğlum memeyi görünce direk kafasını çeviriyor çok ağlıyor zorluyorum severek yaklaşmaya çalışıyorum ten temasını arttırmaya çalışıyorum aramızdaki bağlar kuvvetlensin emme refleksini yeniden kazansın diye ama yok hiçbir şekilde almıyor sanki meme değilde başka bişey veriyormuşum gibi davranıyor. Mamayı biberonla vermeyi bırakmaya başladım şimdi öğlenleri kaşıkla veriyorum geceleri şırıngayla, hemen pes etmek istemiyorum alışkanlık haline gelmiş şeyi bıraktıramazsın diyor doktor ama bir umut. Önceden emzirirdim üstüne mama yapardım şimdi ise yine emzirmeye çalışıyorum ama almıyor bende mamadan sonra sütümü sağıyorum peteğin üstüne koyuyorum 3 saatte bir acıktığı için acıkır acıkmaz hemen sütü veriyorum sonra yine mama yapıyorum. İnşallah yeniden memeyi kazandırırız tontiğe 😂 . Annelik hiç kolay değil ne olursa olsun öyle yada böyle büyücek Allah hepimizin yardımcısı olsun 😊
Ipekbocegi ElanurSahin aminnnnn bizimde oyle birden bire birakiverdi emme pozisyonu aldigi an ağlamaya basliyor iskence yaparmiscasina ve ben sadece emziriyordum mama da vermiyordum bunu yaptiginda e tabi sagarak verince eskisi gibi olmadi sutum arada bir mama gerektii mamayi da yemedi gerci hiçbirini doktorumuz bu normal etrafi kesfediyor ve aktif bebeklerde daha cok oluyor dedi
Denizeda Meme reddi iki aylık kızımda da oldu emme pozisyonu alınca eliyle memeyi itip ağladı iki gün sürdü sağarak verdim o arada ama hiç vazgeçmeden biberondan sonra memede tutmaya çalıştım ikinci günün akşamı kendiliğinden yapıştı tekrar memeye vazgeçmeyin anneler
Ipekbocegi Denizeda ben 2 aydir her seyi deniyorum uykuluyken sadece tutuyor onun disinda cok zor cok agliyor insallah biz de duzeliriz 🙏🏻
Tugkaninannesi Canım oğlum beş buçuk aylik, mememi tutmadığı için doğduğundan beri sagarak sadece anne sütüyle besliyorum. Fazla gelen sütü biriktirip isitip verdiğim de oluyor fakat sütüm azalmasın diye saat kurup üç saatte bir kalkıp sağıyorum. çok zor sürekli kalkmak ama alıştım artık. Sütünün azalmaması için sen de kalkıp sağ bence
Ipekbocegi Tugkaninannesi bende 3 saatte bir sagip o sekilde besliyorum gece zaten emmeye kalkiyor 2-3 defa ama bu ara cok huysuz 10 gundur uyku haram uyumayinca sütte biraz azaldi biraz mamayla destekliyorum arada o ne kadar uyursa o kadar meme emiyor iyice unuttu cok üzülüyorum