Der leylasnsy benim kızımda 2 aylıkken kollarından tuttuğunda yürümeye başlamıştı bazı bebeklerde erken gelişim olabiliyo normal yani
GoGirl leylasnsy reflekstir o inanmamak degil adim atmasi mantikli degil.ki zaten ona da bakmiyor 6 aylikken tutunca adim atmiyordu oglum 10 aylik yürüdü kilosunuda yanlis mi yazdiniz 7 kilo mu 5 5.5 kilo fln mi dogdu
Esdoel Erencinarinannesi katılıyorum büyük kızım 11 ayında yürüdü oğlum 9 ayında yürüdü ve ben şok oldum acaba doğru mu görüyorum diye çok erken döndü emekledi onların şokunu atamamisken yürümesi baya bı şok etmişti
bossbabysmom Erencinarinannesi yurudu dememis ki adm attı dems, dik tutrken adım attı olabilir cunku benm.de oğlum 2 3 aylkken adm atmaya başldi ama tabi yurumeye değil dik tutunca adım atiyordu
leylasnsy hypatia hayır yaa 🙈 yanlış yazmışım 1.5 aylıkken 4600 gr dı şuan 2 ay 17 gün 7 kilo 60 cm 🥰🙏🏻
Cgdmltr93 leylasnsy bence yine yanlışlık var. 1,5 aylık 4.600 2,5 aylık 7 kilo. 1 ayda 2400 gram almış.. imkansız değil ama çok çok zor. İlk 1,5 ayda 1200 gram alıp diğer 1 ayda 2400 alması..
leylasnsy Yasemincyln tek meme emiyor. Günde iki defa mama veriyorum. Bi öğlen birde 23.30 da veriyorum mama. Diğer saatler emziriyorum. Geceleride emziriyorum uyandığında başka bişi yapmıyorum🥰
Eminos leylasnsy cok normal canim 3-4 aylikken geciyor bu bir refleks ama ayaklarina bastirmayin kesinlikle benim oglumda yapiyordu
leylasnsy Yasemincyln doymuyor. Ağlıyor çok mama verincede içiyor. 😐 acaba yanlış mı anlıyorum ağlamasını anlamadım hiç 😑
Sibel8Duru leylasnsy benim kızım da tam 9bucuk aylıkken yürümeye başladı çok erken ama yani sizin söylediğiniz mümkün değil böyle birşey adım değil saniyelik durmustr ayağını refleks olarak ileri atmstr zaten elleri kolları sabit durmuyor bilinçli hareket ettiremiyorlar o dönemde 😊