Deletedmom14 leylasnsy 5-Yürüme refleksi Koltuk altlarından tutularak yere basması sağlanan bebeklerde adım atma eğilimi görülür. Gereken zamanda doğan bebekler ayak tabanlarını yere tam olarak basabilirken, erken doğan bebekler ayak parmaklarının ucunda yürümeye çalışır. Bu yürüme refleksi doğumdan sonraki 4. aydan itibaren kaybolur. Adim attığına tabiki inanırım ama yürümek için daha zaman-ı var annesi. Benimkide doğduğundan beri dimdik duruyor ve adım atiyor .hatta bu yazıyı çocuklarıma okumuştum. 4 ay 1 günlük olunca unuttumu diye adım attırmaya calismislardi 🤣🤣
leylasnsy Herkese teşekkür ederim kızlar. İlk bebeğimiz olunca bayağı bi şaşırdık. Sayenizde bilgilendik🤗
Mlly34 leylasnsy yaşayanlar biliyor diyelim yani evet bi rekles olarak yapıyolar ama küçücük bi bedenden böyle şeyler olunca sevinip şaşırıyoruz 😂napalım 17 aylık oğlum şuan inip çıkmadığı girip çıkmadı delik yoktur evin içinde 😂😂
Medusafer leylasnsy bur bir yenidogan refleksidir tuttuğunuzda adım atması gerekir hatta ilk doğduğunda doktorların baktığı reflekslerden biridir
Cutes İlk üç ay adım atma hareketleri yapabilirler, 3. ay içe doğru basıp ayakta durmak istemezler, normal yani😊
Ahazize leylasnsy inanırım , benim bebeğimde babası tutarken farkettik ben küçük olduğu için o şekilde tutmayı denememiştim bile ama sonra alıştım😀 adım atıyo öyle bi adım iki adım da değil bayağı bi gidiyo yerde koltukta falan tutuyoruz. Şimdi 4 aylık . Tabiki yürüyor demiyorum reflekstir ama çok tatlı oluyo sanki yürüyo gibi gidiyo hızlı hızlı 😀
htctrl 1,5 ay 7 kilo mu ? doktora kontrole gittiniz mi ? hic bir sey demedi mi ? bu bebek icin sagliksiz bir durum. biz 4 ayligiz ve 7 kiloyuz. ayrica benimki 1,5aylikken kosuyordu adim atmakta neymis 😂😂
MasalsMommy leylasnsy 1.5 ayda nasıl o kadar kilo aldı ya? Sadece anne sütü mü alıyor? Benim kızım 3 kg doğdu 1.5 aylık olduğunda anca 4.400 falandı 😂 Şu an 4 aylık 6.100 civarında. Gerçekten maşallah kuzuya nazar değmesin benim kızdan büyük şu an.😂😂
Mirac_21032019 leylasnsy cok normal cnm kollarindan tuttugunuzda refleka olarak adim atar gbi yapar bebekler.Ama siz yinede cok yüklenmeyin agirlik vermesin beline.
OncedenGurme leylasnsy yenidoğan reflekslerini (emme, arama, yakalama, morro, adımlama vs) araştırmanızı öneririm 😊
hypatia leylasnsy dediğiniz şey adımlama refleksi 🤦🏻♀️ Sağlıklı çocukların hepsinde olan bir reflekstir. 1 aylık bebek 7 kilo biraz abartmışsınız gibi geldi bana bebeğiniz 6 kilo doğmadıysa tabi :) troll olduğunuzu düşünüyorum 🤔
leylasnsy hypatia hayır yaa 🙈 yanlış yazmışım 1.5 aylıkken 4600 gr dı şuan 2 ay 17 gün 7 kilo 60 cm 🥰🙏🏻