bala86asel Prens_annesi2_5_20 Yoo aksine bilindik ve çok iyi bir marka ve çok pahalı anne memesine en yakın emzik biberon incelerseniz herkes memnun
Gamzeahmetzeynep Prens_annesi2_5_20 aynen. Öyle cam sağlıklı , tavsiye ederim 🥰aklınız kalacaksa bi normal plastik olan bide bu cam olandan alın
Balyanak- Prens_annesi2_5_20 avent kullanıyordum bugün lansinoh aldım kesinlikle mükemmel lansinoh u öneririm canım anne memesine çok yakın asla hava yutma olayı olmuyor
Prens_annesi2_5_20 Gamzeahmetzeynep aslında çok isteksiz mama içmekte bilmiyorum ki süt alerjimiz var ve mama acı gerçekten pekmezle tatlandırıyorum belkide bırakır mamayı da
Gamzeahmetzeynep Prens_annesi2_5_20 bizim ki de bi kaç gündür acayip isteksiz aynı , diliyle itiyo , dediğiniz gibi bırakırsa eğer , biberon almaya gerek de kalmaz
Prens_annesi2_5_20 Annisss lansinoh ve avent var aklımda bakalım ikisinide araştırmam lazım canım hangisi içime sinerse
tmmzysf20 Wee baby anne gohsune yakınlar var bn ondan kulanıyorum memnunum pp de var camda ve suan ebebek te nip die bir marka sayfasına bakın onlarda cok uygun fiyatlarıda ve anne gogsune yakın ☘️
Prens_annesi2_5_20 Gamzeahmetzeynep onu bekliyorum işte ona göre alıcam bakalım bu aralar gene kızardı eli yüzü vücudu bilmiyorum yaaa çok sıkıntılıyız hayırlısı bakalım
Kuzey-41 Prens_annesi2_5_20 simdi herkes awent yazar ama ben wee baby kullaniyorum cok memnunum hem uygun hem kaliteli geniş ağizlı cam var bende pp de kullanmistim👍🏻
Annisss Prens_annesi2_5_20 2 sini de kullandım meme reddi ’nden korkun yoksa ikisini de alabilirsin ama memeye en yakin bence lansinoh bide avent çok kaba