ozdenarda Prens_annesi2_5_20 evet evet baya uygun hemde uzun süre dayanıklı hemde ucu anne memesine benziyor
Prens_annesi2_5_20 ozdenarda ben biraz fazla aksın istiyorum 6.18 ay almam lazım dimi çünki şuanda kullandığımyeni doğan için ve az geliyor çenesi yoruluyor
Prens_annesi2_5_20 sevval_5481 teşekkürler canım en çok o öneriliyor ama bakalım diğerlerinede bakıcam
Tosbikosi Prens_annesi2_5_20 cam daha sağlıklı plastik bebegln için sakıncalı sicak suyla temasında görünmeyen plastik maddeleri aktifleşiyormuş bence cam almalısın cam istememende ki sebeb nedir acaba
Prens_annesi2_5_20 Tosbikosi ağır olduğu için canım ve ben sıcak suyla değil ılık su ile temas ettiriyor. Kaynar suyu direk dökmüyorum çok sıcakta sevmiyor zaten oğlum ama o konuda çok haklısınız
Prens_annesi2_5_20 Ecs18 hepsi bir daha araştırıp ona göre Bi karar vermem lazım onada tekrar Bi bakıcam canım teşekkürler
Gamzeahmetzeynep Avent kullanıyorum canım çok memnunum . Büyüğünden de sipariş attim . Büyük de olsa yine cam alınmalı bence . Tabi tercih siz canım annelerin 🌹
bala86asel Prens_annesi2_5_20 medela calma kullanıyorum ama baya bi pahalı anne memesi gibi çektikç geliyor hava yutmuyor bi inceleyin isterseniz