gizmii Agustosbocegi emzik çok zor veriyorum maalesef alıştırmaya çalışıyorum çok cahillik ettim hastanede biberon vererek sütüm yok diye memeyle de uğraşmadım başıma bunlar geldi maalesef
Agustosbocegi gizmii olsun uzulme bi emzirme danismanindan yardim al 30 ml artmaya musait bi miktar ben bi gogusum kesilmisti bir hafta bos sagdim sonra damla damla gelmeye baslamisti sizde umudunuzu kaybetmeyin
gizmii PortakalliKahve iki üç saatte bir aciktikca ilk meme vermeye çalışıyorum ama dediğim gibi en fazla dört dakika tutuyor sonra kıyameti kopariyo