Kızlar bebeğim iki aylık ilk gün biberon verince beni tutmadı öyle gitti sagarak verdim ama hep sütüm azdi. Geçen hafta ilk defa beni emmeye başladı ama sütüm az olduğu için üç dört dakika hızlı gelen kısmı emip bırakıyor ne yapmam lazım ? Mamadan kurtulmayı çok istiyorum