Fatmallper1 ben kullanıyorum şuana kadar bir zararını görmedim. Kızım 6,5 aylık olduğundan beri yürüteçle geziyor evde. Şuan 9 aylık olmak üzere ayaklanıp sıralıyor bile. Yürümesinde falan hiçbir problem yok. Yürüteç hayatımı kurtardı diyebilirim. Hiçbirşekilde durmayan bi bebekti yürüteçle çok mutlu oldu fır fır geziyor evde. Öyle saatlerce durmuyor tabiki ama yarım saatten de hiçbişi olmaz. Bu sayede nerede iş yapsam peşimden geliyor o mutlu ben mutlu 😀