Fatmallper1 mama sandalyesinde oyalıyorum ben. Bulaşıkları kaldırırken, bulaşık makinası boşaltırken, yemek için ön hazırlık yaparken o da beni izliyor. Eline değişik oyuncak ya da mutfak gereçleri veriyorum. Bisküvi filan veriyorum ya da (kızım 9 aylık) oyalanıyor.
Yürütecin çok fazla zararı var siz de biliyorsunuz anladığım kadarıyla. Alternatif birşeyler bulabilirsiniz bence 😊