Pinarx07 goncamik-88 bir doktora goturun asi yan etki yapmistir asilarin icinde zararli maddeler var diyolar ben yaptirmaya korkuyorum aşi reddimi versem diye dusunuyorum okuduklarimdan sonra korktum https://www.yeniakit.com.tr/haber/asilar-ile-ilgili-korkunc-gercekler-120601.html
Sdnr15151515 Yldzzzz bizde salı günü olduk hiç birşey olmadı çok şükür her bebekte aynı olurmu bilmiyorum ama inşAllah sizde rahat atlatısınız 😊