Yldzzzz bebekten bebeğe değişiyor canım benim kızımda tam tersi olmuştu uyumuştu hep hiç ateşi ağrısı olmamıştı ama oğlumda öyle olmadı aşıdan geldik kaynanam doktorun verdiği ateş surubunu içir dedi icirdim ateşi çıkmadı belki şurup sayesinde ama günlerdir yeni geni sakinlesmeye başladı çok huzursuzlanmistir uyku diye bişey kalmamisti