Pinyyy Rabia88 tesekkurler, evet bronsit olmus dedi ve hasta oldugu zaman tam 3 ay dolmustu. 1 hafta sonunda antibiyotik, balgam sokucu ve ilacli buharla ancak toparladi. Simdi iyiyiz.
Mrymbas Cemreminem sevindim sizin adınıza umarım dr gitmeye gerek kalmadan iyileşir bebeginiz tesekur ederiz 🤲😌
alihakan Cemreminem 1 haftadır halen atlatamadık bronşiti maalesef . balgamlı öksürük burun akıntısı ve dediğiniz gibi hırıltılı nefes . bi doktora götürmenizde fayda var öyle bir şey varsa ki inşallah yoktur hemen tedaviye başlansın