Cemreminem canım öncelikle çok geçmiş olsun. 43 günlük ikizlerim var ilkinde 17. Günlükken başladı burun tıkanıklığı ve bundan sebep bir hırıltı. Bende sürekli burun aspiratörü ile temizledim bebeğimin burnunu fakat geçmedi tam olarak. Doktora götürdüm hırıltı biraz aşağılara inmiş gibi ciğerlere ulaşmasını engellemek adına yoğunbakıma yatırmamız lazım denildi ve yatırdı. 6 gün kaldı yoğunbakımda 1. Bebeğim. Onu taburcu ettiler 2. Gün geçmedi ikizi başladı. Onun bi tık daha çok vardı hırıltısı ve onuda yatırdık. Dikkat etmek gerek ortalık salgından yıkılıyor maalesef odalarına kimseyi alma çocukların kimse görmesin yaklaşmasın gerekirse. Ve geç olmadan bi doktoruna göstermende fayda var bence sadece serum fizyolojiğe filan güvenerek daha fazla zaman geçirme derim.🥺