Dilanmira biz de sizinle aynı durumdayız. Hafta olarak da aynıyız. Ben mamayi 30 yapıyorum. Ama doymayınca mecburen bir 30 daha yapıyorum. Doktorumuz doyana kadar verin demişti, ilk hafta kilo kaybı oldugu için. Ama mamada önce meme veriyorum mutlaka, doymazsa mamaya geçiyorum