Marjinal_Anne2 benim kızım da 7 ay 4 günlük. Bütün gün yerdeyiz biz. Oyun halısında yuvarlanıyoruz. Oyun oynuyoruz kitap okuyoruz. Emekleme çalışmaları yapıyoruz. Tabiii TV kapalı. Ama bende insanım yoruluyorum. O da biraz dinlensin diye anakucağına koyuyorum ya da salıncak gibi anakucağı var ona koyuyorum. Biraz TV açıyorum ses olsun diye ekranı karartıyor görüntü olmuyor, eline de bir oyuncak veriyorum keyfi varsa çok güzel oynuyor keyfi yoksa mızmızlanıyor, bende eline meyve veriyorum onunla baya bir oyalanıyor. Onun dışında ayna karşısında çok zaman geçiriyoruz. Ya da mama sandalyesine koyup karşısına geçiyorum el hareketlerini çalışıyoruz şarkı söylüyoruz. Anakucağına alıp mutfağa götürüyorum eline bir şey veriyorum yeni o oyalanıyor ben yemeğimi yapıyorum. Babası gelince TV açık oluyor ama onu anakucağında ters koyuyoruz bakamıyor. Zaten evde 2 kişi varsa cıt sesi çıkmıyor, çok güzel dinliyor, izliyor o 2 kişiyi. Çok nadir de olsa bazen bakarken yakalıyorum tvye akşamları o zamanda ilgisini dağıtıyorum hemen başka yere. Babası arada fenerin maçına baktırıyor ama 1 2 dakika öğrensin görsün takımını diye 🤦♀️ GSli yapçam ben kızımı haberi yok😂