Ben you tubeden bebek sarkısı acıyorum ters ceviriyorum telefonu dınlıyor,ama ıkı uc kere beş dakkalık acmak zorunda kaldım.oakdardan biley olmaz diye düşünüyorum 🤓
mama sandalyesindeyse el kol hareketlerını ıceren sarkılar soyluyorum jest ve mimikler cok dıkkatını cekıyor,hareket eden oyuncaklara cok bakıyor,bebek arabasını ıceri aldım onla gezdıyıryotum kollarım tutmuyor🤣radyo acın ewde genel bir ses oldugunda bi sekılde daha rahat oldugunu gözlemledim,ses olcak bizimkine,camdan bakıyoruz,zaten esnemesini beklıyorum 😂esnediği an pış pış,