Biz de mama artı anne sütü kullanıyoruz 1 aylık olduğundan beri maalesef
İlk aptamil kullandım ama gaz ve kusma gibi problemler yaşadık şimdi Golden Goate keçi sütü mamaya başladık ve gaz sancılarımız bitti sadece mama kokusu keçi sütü olduğu için biraz ağır gelebilir ama en yararlı mama o şuan da doğal ve keçi sütlü olduğu için bence iyi araştır öyle başla birde internet alımları market yada eczanelere göre daha uygun haberin olsun