SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar 5 ay 19 günlük oğluma mama vermeyi düşünüyorum sütüm yetersiz ama hangi mamayı alsam bilmiyorum hipp fln çok pahalı similac diye bir mama duydum güzel diyorlar sizce hangi mamayı almaliyim aptamil kabiz yaptı bir kere almıştım
Ege35 SeliminannesiSeliminannesi09 benim de 4 aylık bebeğim canım doktor similac verdi sindirimi daha kolay oluyormuş onu kullanıyorum memnunum. E-bebekte 80 TL eczanelerde 120 o yüzden e-bebekten alıyorum. Bilgin olsun fiyatı için de yazayım dedim.
mevsimsmom SeliminannesiSeliminannesi09 biz de sma kullanıyoruz hiçbir sorun yaşamadık, hangi mamayı kullanırsan kullan kabızlık olabilir bebeğe göre değişir. Mama ölçüsünden 5 ml kadar su fazla koyarsan hazırlarken, kabızlık sorunu olmaz 🙅♀️ bebeğim severek içiyor şişirdiği falan da yok bize göre kilo alımı normal.
Kucukprensim SeliminannesiSeliminannesi09 hipp çok güzel ama çok pahalı ama oğluma tek o iyi deldigi için onu kullanıyoruz doktor bize evolvia da önermişti ona da bakabilirsiniz
Gamze38 SeliminannesiSeliminannesi09 bende hem emziriyorum hemde günlük 3 öğün mama veriyorum doymadığını düşündüğüm için 800 grm 95 lira ama çok vermeyeceksen 1 ay gidiyor mesela
SeliminannesiSeliminannesi09 Gamze38 ya zaten ek gıda da yiyecek benimki gülüm sağol sen kaç kere emziriyosun
Gamze38 SeliminannesiSeliminannesi09 Günlük 4 defa felan emiyor canı isterse meme reddi yaşıyoruz ve gerçekten canıma okuyor resmen ayakta gezdirerek emziriyorum bundan bi ay önce çok azalmıştı sütüm bi gece yola düşürdü bizi mama aradık eczane eczane sonra emdikçe düzeldi çok şükür sütüm ama mamayıda kesmedim
YeldaKuzey SeliminannesiSeliminannesi09 bizde hic bir sorun yasamadık canım cok memnunuz günde 2-3 kaka yapıyor oğlum hem emzirip çoğunluklada mama veriyorum kilo alımıda gayet iyi ortalamada☺️ 3 ay 8 günlüğüz 6500 kg
SeliminannesiSeliminannesi09 Gamze38 benimde sütüm azaldı galiba idrarda azalma var bide 5 dk kalıyor memede çekiliyor zorlayınca da almıyor yemek fln bu ara yiyemedim doğru düzgün indan mi beslenmeyincede olur mu ki süt azlığı
Gamze38 SeliminannesiSeliminannesi09 tabii senin Yemen lazım ki sütün olsun bol bol kuru incir ye. Canım bak farkı sende göreceksin
SeliminannesiSeliminannesi09 Ege35 similac iyi dimi kuzum ben küçük alıyım diyorum ilk çünkü yemezse bide