Ogze ne dersek diyelim bunu çözmek yine size kalıyor.. dis çıkarıyor olabilir , bir yeri ağrıyor olabilir ya da canı sıkılıyor olabilir . Bence en iyisi doktorunuza götürüp rutin muayenesini yaptırın en azından sağlık ile alakalı bir durum var mı yok mu içiniz rahatlar . Daha sonra 4.aydan sonra bebekler daha keşifçi olur oyun halısı alabilirsiniz biraz dışarı baktirabilirsiniz yürüyüş yapabilirsiniz değişik oyuncaklar alabilirsiniz yani ilk önce bebegin sorununu bulmak lazım çünkü ağlamak bir durum değil bir durumun göstergesidir.