Cgdmltr93
Bi siz biliyorsunuz dimi? Bilir kişi, otorite gibi olmaz öyle falan demişsiniz bir de..
Kadın burada çevre baskısı yüzünden süt olayına moralinin çok bozulduğunu söylüyor, siz kalkmış şunu yapmak lazım, bunu yapmak lazım diyorsunuz. Emin olun sütünü artsın diye uğraşan anneler hepsini biliyor.
Ben de mamayla besliyorum bebeğimi, anne sütü de alıyor ama az olduğu için tatlı niyetine..
İlk ay tam da dediğiniz gibi yaptım, yedikçe yedim, her saat başı emzirdim,litrelerce su içtim. Bebeğim sürekli ağlıyordu ve gaz denildi, kolik denildi.. Sonra birden bire o ağlayan bebek sürekli uyumaya başladı uyandıramıyordum bir türlü.. Ne oldu biliyor musunuz? İlk ay sadece 260 gr almıştı ve aç kaldığı için ağlıyormuş ve aç kaldığı için sarılık değeri de yükselmiş o yüzden uyuyormuş. Hiçbirini tahmin edemedim. Niye? Emdikçe artarcılar yüzünden, o süt ona yeterciler yüzünden,mama verirsen süt azalırcılar yüzünden. Kızım 6 aylık oldu hala vicdan azabı çekiyorum nasıl aç bıraktım bebeğimi diye..
Bir de mama ile beslemek annenin kolayına geliyor diyen tayfa var.
Suyu kaynat, yeterli ılıklığa gelsin mamayı hazırla,hiç kalıntı kalmasın diye biberonları psikopat gibi defalarca yıka sonra kaynat.. Dünyanın parasını yatır mamaya. Doğru çok kolay bişey mamayla beslemek..