Ben bebeğimi zar zor uyutuyorum ve gündüz, akşam, gece farketmeksizin yarım saat sonra falan kalkıyor, acaba emmek istediği için mi uyanıyor,yoksa huysuzluktan mı vivunun ayrımını yapamıyorum bi türlü. Sizler bebeğiniz uyandığında emmek için uyandığını nasıl anlıyorsunuz?