Baloglum93 doktorum 6 aylıkken en fazla 1 kez emzirmemi söylemişti. 9. Ay kontrolünde ise gece emzirmeyi bırakabileceğimi söyledi. Ben henüz bırakmaya hazır değilim nasıl olsa 1 kez rüya öğünü yapıyorum ve beni etkilemiyor bu durum, 1 yaşına kadar devam etmeyi planlıyorum. 1 yaşından Sonra diş çürüğü, reflü, ek gıda alımını azaltması gibi nedenlere yol açtığı için keseceğim.
bebekler 6 aydan sonra gündüz yeterli ek gıda ve anne sütü/Mama alıyorsa açlıktan uyanmaz. Çünkü karaciğeri sizin, benim gibi çalışıyor gıda depoluyor.