Nayino-61 Çok geçmiş olsun. Bende pazar günü pozitif olduğumu öğrendim. Sinir krizi geçirdim resmen duyunca. Kendimi çok koruduğum halde işyerinden bulaştı. Bebeğim henüz 4 aylık. Çok korkuyorum bişey olacak die.
Kirpapatyasi Aysgllylcn gecmis olsun insallah kolay atlatirsnz biz kelle meyve ve bol corba tükettik rahat atlattik
Yagizmomm Geçmiş olsun bende şuan karantinadayım oğlum 6 aylık onda bişey yok çok şükür bizde eşimle birlikte olduk onda öksürük bende tad ve koku gitti ama daha iyiyz çok sıkıntı yaşamadık çok şükür Allah yardımcınız olsun hepsi gelir geçer