Zeynocemre bizde minyonuz anne sütü ile devam ettik sütüm çok boldu 7 aylık olduk hala kendi kendine akar. Anne sütü şifası büyük nimet ne mamaya geçtik nede erkenden ek gıdaya geçtik. Zayıf diyenlere de herseyin başı sağlık ben sorun etmiyorum eli ayağı tutuyor diyorum hoppp susuyorlar 🤭😉 canınızı sıkmayın🌸