A1907
Çok ağır grip olunca ilaçsız mümkünatı yok geçmiyor 1 haftayı geçirdim iyileşemedim haplarımı unuttum şehir dışında yarın gidip yeniden görünücem başka çaresi yok perişan oldum iyice bebeğimede verimli olamıyorum bu şekilde malesef hayırlısı olsun umarım çabuk geçer seninki🙏🙏🙏🙏