Enfeksiyonu falan olabilir mi acaba?
Yoksa gazdan ağladığı kesin mi?
Vücudumuzun bir yeri acırken, sızlarken keyfimiz olmaz ya doğal olarak o da öyle annesi. Mutsuzluğundan değildir. Sık sık ten teması kurun varlığınızı belli edin. Onunla alçak ve sakin tonlarda konuşun. Ona şarkılar, ninniler söyleyin. Sevilen bir bebek mutsuz olmaz bence endişelenmeyin.